Ігрові технології

Ігрові технологїї

Посилання на онлайн-вправу! ( скрін результатів на пошту)


Вивчення   української мови в школі передбачає, як відомо, реалізацію трьох основних, тісно пов’язаних між собою завдань:
1)    дати учням знання з мови і вміння використовувати їх  у практиці спілкування;
2)    розвивати мислення, творчі вміння й здібності;
3)    виховувати національно свідому особистість.
Навчальна мета  вимагає передовсім базову лінгвістичну освіту – опанування школярами знань про мовну систему, її рівні, структурні одиниці та засвоєння норм літературної мови. Збудження пізнавального інтересу до українського слова, любові й поваги до нього винятково актуальні й нині і чи не основна роль належить навчальним закладам.
      Зацікавити школярів українською мовою як предметом навчання можна передусім шляхом уникнення одноманітності в роботі над словом, позбавлення учнів необхідності нудно заучувати визначення й правила. Чітке й доказове опрацювання мовних явищ та варіювання форм, методів і прийомів навчання є тими чинниками, які збуджують  пізнавальний інтерес і стимулюють самостійне мислення школярів. У зв’язку з цим має бути належна оцінена роль і місце у навчальному процесі цікавих мовних матеріалів.
      Цікаві мовні матеріали – це дидактичні матеріали, що сприяють цікавості навчання, а цікавість до навчання – запорука підвищення інтересу до знань з мови, на яких використовую різноманітні методичні прийоми, ігри, інтерактивні технології та дидактичні засоби, щоб привернути увагу учнів, збудити інтерес до предмету, викликати прагнення до здобуття знань.
      На мою думку, ігрові форми роботи на уроках мови мають за мету не розважати, а навчати школярів, збагачувати їх знаннями в обстановці розкутості, задоволення і радості.

Комментарии

Отправить комментарий